Kliknij tutaj, aby się wpisać do księgi gosci ...


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80

280. Zdaje mi się,że BEATLES-to naj naj naj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ola
2006-01-30 10:16:04
ola_billewicz@op.pl

279. Zgadzam się z KTOSIEM. SZCZERA jesteś świrnięta. Lepiej swoje zdanie na temat Bitelsów zachowaj dla siebie bo to jest strona dla ludzi owładniętych BITELSMANIĄ więc raczej nie dla ciebie.A i poprawka. Literówka wkradła się w mój wcześniejszy podpis. mój prawdziwy e-mail jest zamieszczony w tym wpisie. Na tamto proszę nie patrzeć.:)

STAWUSIA
2006-01-28 23:08:20
stawusia@buziaczek.pl

278. Coś mi sie wydaję, że te tłumaczenia piosenek są dość dziwne. Np. W pisence "She loves you" jest takie coś:"When I saw her yesterday", a jest przetłumaczone:"A ja widziałem ją wczoraj". Ta sama piosenka:"She said you were to know That she almost lost her mind. And now she says she knows Youre not a hurting kind" a tłumaczycie to tak:"Ona powiedziała, że skrzywdziłeś ją tak, że prawie straciła zmysły z rozpaczy. Ale ona teraz mówi, że wie, że nie jesteś typem kogoś kto krzywdzi."Może się nie znam, bo chyba te teksty tłumaczył ktoś kto dłużej uczył sie angielskiego niż ja, ale uważam, że to dziwnie brzmi i jakoś nie pasuje. Zastanówcie się nad tym wszyscy.

STAWUSIA
2006-01-28 23:01:43
stwusia@buziaczek.pl

277. Najprzystojniejszy i najmądrzejszy jest JOHN LENNON!

John
2006-01-27 20:10:52

276. szczera jestę świrnięta. chyba chora jesteś. po prostu przymuł

ktos
2006-01-26 20:51:54

275. JAK WY MOZECIE SłUCHAC TYCH SMUTóW! TO SIE W PALE NIE MIESCI.

szczera
2006-01-26 18:54:39
fixel5@wp.pl

274. Świetna strona!!! Gratulacje! The Beatles to kultowy zespół i jestem pewna, że ludzie będą ich nadal słuchać za 100, 200, 300 lat - trawestując wypowiedź pewnego znanego muzyka:)))

anonim
2006-01-24 21:31:18

273. Superowa stronka najlepszego zespołu!!!! Beatelsi górą!!!! :)

Frezja
2006-01-24 15:39:37
karo92@poczta.onet.pl

272. Jestescie super! Podziwiam was, kocham i uwielbiam. Jesteście NAJLEPSI!

Kasiula
2006-01-23 17:07:00
urszula.turek1@neostrada.pl

271. O kurczę! Macie najlepszą strone o moim ulubionym zespole! POdziwiam. Pozdro

Jędrek
2006-01-22 21:49:33

270. Jeszce nie potrafię ocenić tej strony.Pierwszy raz trafiłem tu wczoraj,ale już sam fakt,że jest,udoeadnia mi,że nie straciłem 25 lat życia na słuchanie tej supergrupy. Sokrates

anonim
2006-01-21 19:36:52
tomkuler@op.pl

269. Czy moze ktos mi powiedziec skad wzieła sie w repertuarze beatelsow twist and shout???prosze odp na maila bubu201@wp.pl z gory dziekuje

waldi
2006-01-21 17:09:00
bubu201@wp.pl

268. Hejka! Lubicie Bitelsiaków? ja Ich kocham! Najprzystojniejszy jest Paul McCartney! =:o)

Natalia,woj, mazowieckie
2006-01-20 10:27:47

267. Hejka! Lubicie Bitelsiaków? ja Ich kocham! Najprzystojniejszy jest Paul McCartney! =:o)

Natalia,woj, mazowieckie
2006-01-20 10:27:34

266. Bardzo podoba mi sie ta stronka!!!!!! pozdrawiam wszystkich Beatle-maniaków !!!!!!!!!!!!!! :D

kasia
2006-01-18 12:47:25
kmakowska0@poczta.onet.pl

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80